• Homepage
  • >
  • Muhammad ﷺ Kami Datang – Ep 1

Muhammad ﷺ Kami Datang – Ep 1

Muhammad ﷺ Kami Datang – Ep 1 : Persediaan sebelum menjejakkan kaki ke Bumi Madinah.

Alhamdulillah, di hari yang cerah pada jam 9 pagi di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA), kami bersama-sama dengan Jemaah Umrah Haneen Travel & Tours Sdn. Bhd. penerbangan Saudi Airlines 25 OKT 2023 yang bersemangat mengambil langkah pertama menuju pengembaraan suci mereka. Wajah-wajah penuh harapan dan senyuman gembira mengisi terminal. Dalam setiap reaksi wajah mereka, kita dapat merasakan kekhusyukan dan kerinduan mereka untuk sampai ke tanah suci.

Selama berbulan-bulan, persediaan yang teliti dan doa yang mendalam telah memenuhi setiap saat, dan kini, mereka bersedia untuk memenuhi panggilan Allah. Dalam setiap langkah menuju Makkah dan Madinah, kami merasakan kehadiran-Nya dalam setiap perjalanan kami.

Mari kita menyusuri perjalanan yang mulia dan mendalam ini. Kami akan berkongsi pengalaman-pengalaman yang menginspirasikan dan momen-momen menarik yang akan mengisi ruangan hati dan roh anda. Bersama Haneen Travel & Tours, setiap langkah adalah keberkatan. 🌟🕋UstazlahOfficial#haneentravel#haneenttsb#travel#umrah#fyp

Hubungi kami hari ini dan sertai kami dalam pengembaraan mulia yang tak akan dilupakan sebagai seorang Tetamu Allah.